Rainy Martini

May 05, 2012

I went out, let's duel!

***sorry for the stupid errors. I'm such a lazy ass I don't even check before submitting. Corrected them liao***

Yesterday, I went out with a lot of kid cousins. I didn't want to. I'm a homebody and I rarely go out, and it was raining so hard. Perfect time to loll around, drink hot Milo and mull over something evil.

But I went anyway BECAUSE THEY BROUGHT A CAMERA.

"Rainy you comin'?" one asked, "No way lah no way," I replied in disgust.

"We brought a camer..." one cajoled, "OHGODLEZZGOBIJ", and off to the wind~

Please note that I still haven't showered at that moment, and I didn't even eat lunch. IT WAS A LAST SECOND DECISION OK. I sacrificed my little shower concert (I was planning to sing while bathing that time, concerts need to be planned) and warm food for the love of pressing the shutter and running this blog. Gaaah I can't write properly because the kids keep looking over my screen and they'll be like "ooh where 'ja take that?"


I took a lot of light streak photos and some crappy random ones but I'll post 'em next time. Feeling lazy eh. And hungry too.

Soooo, next time, ok?

A 20-second derpy video of me.




PS, not my real talking voice.

By the way, I'm active on Pottermore again! I got into Hufflepuff! Blah, what would Professor Snape think of me now? I love Snape and I love him omg.

Those were my first thoughts. To be honest I wanted to be in Slytherin because of Snape. Lol. But then I realized that I know which answers would get me into Slytherin (the evil-est ones imo) and I still answered truthfully. Like a true Hufflepuff would.

Ever wondered how Hufflepuffs get into their common room? Well uh, it's located near the kitchen (as mentioned in the fourth book with Cedric Diggory) and there are lots of barrels. You have to tap the right one with the Helga Hufflepuff rhythm; beats me how that sounds LOL. I wish they'd put up an audio or something, just so we'd know. Then it will open. YOU HAVE TO CRAWL CRAWL CRAWL until you reach the common room.

LOL I LIKE THE IDEA. I REALLY DO. If someone you hate is crawling before you, you can just go grab their balls or something. Fuhahaha. I doubt that though, Hufflepuffs rarely hate anyone. Or if you have some butt fetish and your crush is dadadada in front of you, lightly press your cheek on his buttcheek and pretend it was an accident. Fuhahaha again.Only for butt-fetished people.

My wand is eleven and a half inches, sycamore and dragon heartstring core. It looks so pretty omg.


My username is PurpleLight5959, you can add me and challenge me to a duel if you want to!

I kept dueling and dueling. I still am, actually. Petrificus totalus. Petrificus totalus.


I got Izzie to register as well. On the night of her sign-up, the only thing we talked about was the stuff we were doing at that site. It was so funny because it was as if our dear life depended on it.

So yeah, I will conclude this post in a few.

Add me, add me! Again
PurpleLight5959


The creative light photos will be posted next time. I'm thinking about enhancing them even further so I could submit them as textures on our resource site.

Yeay.

10 comments:

  1. Jenny5/5/12

    OMGG!!?!?! you are funny and you take good pictures!

    ReplyDelete
  2. So your weakness is a camera... PWAHAHAHAHAHAHA! I know what to do na. Just kidding!!! *evil laugh*

    Eeeek!!! the butt fetish... OHMYGAD. Hahahahaha. I love the way you think. Teeheehee.

    ReplyDelete
  3. I had early access to Pottermore. I got my password and username on the 4th day of the 7 when every one is fighting to get early access. I was sorted to Ravenclaw and I've only explored Pottermore for about a few hours and I've not touched it since. I still love Harry Potter but only for the books, mainly. I've loved the books for almost 10 years now and nothing can beat the books, to me. :-)

    ReplyDelete
  4. Yay! Pottermore! I got hooked during the first few days that I got the access, but once I finished the whole book 1, I lost interest. Phew.

    ReplyDelete
  5. @Jenny aw you didn't leave your URL. how can I contact you back? anyway, thank you for those words :)

    @Jamie FUHAHAHA. I DON'T MIND GETTING LURED OUT OF MY FORTRESS. AS LONG AS I CAN SNIFF LE CAM. Go send me to a lion's den... I WON'T MIND. GO AHEAD HONEY. GO.

    BUTT FETISH FTW.

    @Lixin I had an early access, too. But I forgot my account! I've been loving the books for quite a long time, too! (for 8 years) and yes, nothing compares to Harry Potter.

    @Umi lol, it does get a little boring but when people started dueling with me, it was fun. especially when we resulted into a draw, we rematch and rematch and rematch. ♥

    ReplyDelete
  6. lol i love the way you write in your blog.. so carefree and funny! hehehe :) my cousins are all hooked in pottermore too lol :) haven't checked them so i might as well see it for my own later <3 hope youre always safe! :) xoxo

    ReplyDelete
  7. Because of you I decided to make an account in Pottermore. I have stumbled upon this site in its early start but I didn't do what I have to do to get the early access for this site. My username is GlowMoon10878

    I also left a note on your last post in my blog. Check it out: 60 Things Guys Should Know About Girls comment

    Also, hope you could visit my new site: RemakeStyle

    ReplyDelete
  8. What I love the most about this entry--the video. xD Haha.

    I'm thinking of making an account on Pottermore. I'll add you once I'm on it! :)

    ReplyDelete
  9. Lol butt fetish,ftw xD
    I accidentally declined your friend request.Stupid. *points to self*
    Ill add you,accept me ;D

    ReplyDelete
  10. Lol butt fetish,ftw xD
    I accidentally declined your friend request.Stupid. *points to self*
    Ill add you,accept me ;D

    ReplyDelete

- You are free to speak
- Comments will be returned
- Respect my opinions, too
- I love you ❤