Rainy Martini

February 13, 2012

Regardez et écoutez.

Recorded 2 years ago. First movement of Mozart's sonata in G Major K283. That's my favorite Mozart sonata okay. You might wanna turn up your headphones/speakers because the volume was kinda low. That is, if you wanna listen. Lol. And that humming sound, the air conditioner I think. Sorry for the poor quality, I only used my old old laptop mic. I love Mozart. I think I also recorded Chopin waltzes and etudes. I'll sift through my even older files and post them up here!



Now, back to the semi-present, because I made these last month. Not exactly cool but yeah.












Credits: x x x x x

I kind of hate the Bruno Mars collage I did for some reason. It just doesn't feel right. I'm not proud of these works but it's mine so I think they deserve to be here. Tell me what you think, I need to get my old touch back. And also the need to improve my craft abounds.

19 comments:

  1. omggggggggg you're a photoshop geeeeniuuussss! oh ps i wish i owned one )':

    ReplyDelete
  2. LOL, I started reading Yaoi and Yuri becuase the story line sparked my interest. It took quite a while for me to get used to the "going ons" on Yaoi and Yuri but after that I never looked back, haha. Love the collage on Emily DiDonato, She's a real babe :3 Not really into Bruno Mars or Katy Perry but I think you did a good job :D

    ReplyDelete
  3. Anonymous13/2/12

    why are you posting this? this simple shit. i thought you're an almight pianist? why NOT post something hard it makes your audience want to cry and cut their fingers?

    you're playing humble isn't very realistic.

    bitch please.

    ReplyDelete
  4. @Addie no i'm not! lol. go download one leh. a portable would do! <3

    @Cynthia I *will* try and read one, just to see if I will like it. Although I have nothign against gay people, Yaoi/Yuri is still kinda taboo for me. But I'm willing to check out first! Got any suggestions?

    ReplyDelete
  5. hey there "Anon" (although you're not very much anon to me, not anymore)

    First of all, a Mozart sonata is NOT a simple "shit". But I respect your opinion although in my opinion it is very rude, uneducated, and simply... stupid.

    Second, I'm not an "almight pianist". Because there's no such fucking word as ALMIGHT.

    Third, I'm not playing humble. I really am crappy compared to my friends who qualified for Juilliard. And this audio recording is so old wtf. What's wrong with you?

    Are you really that pussy?

    I know who you are. Clue: your Miss Kay's 1:00-2:00 student. I was her 12:00-1:00

    AND IT'S NOT MY FAULT I GOT CHOSEN TO PLAY FOR THE FINALE WTF.

    ReplyDelete
  6. Xiaoyan, a crappy recording of you already makes her wanna cut her ucky fingers.

    LOOOOOOOOOOOOOOL.

    ReplyDelete
  7. @Shawn stay out of this. I don't want you involved in this childish blah. Just ignore her. I'm not going to enroll this April anyway.

    ReplyDelete
  8. But honestly girl, THIS RECORDING IS CRAP.

    ReplyDelete
  9. @Shawn you're a very supportive friend. :>

    PS: THERE'S TWITTER. CAN'T WE LIKE TALK THERE LEH?

    ReplyDelete
  10. Anonymous13/2/12

    why don't you approve all the comments? scared?

    ReplyDelete
  11. Teehee, Mozart ♥

    Blerghh, your collages la, so osm. I honestly have no idea how to make a good collage HAHA.

    ReplyDelete
  12. @Izzie NO idea? but your drawings are good omg. I saw them once. I wish I could see em again ;___;

    @Anon lololol no. this is my blog, I just want my dirt here, not yours. wtf.

    ReplyDelete
  13. cool! i love it, you are so good with photoshop ^^

    ReplyDelete
  14. Not exactly cool...? These are lovely! You're amazing!!!

    ReplyDelete
  15. awww... I wonder how good Anon can play the piano.. =\ I used to respect music students and instructors... but some comments left me speechless...

    oh well, the music is beautiful to my ears.. I wish I can play a music instrument.. =\

    and I need morpine too.. :)

    ReplyDelete
  16. @Pailin @Lixin I'm glad you like them!

    @April I'm not someone to judge. But I *have* heard her play. It's just that she had learned that our teachers chose between me and her. And they chose me, even though I was just a new pupil. That irked her I guess :/ Ooooh why not take lessons? it's not that hard once you get a grip :)

    ReplyDelete
  17. oh the drama its so fun to read lolol

    ReplyDelete
  18. @Addie don't we all? Lol.

    ReplyDelete
  19. OMG they are absolutely adorable! <3

    ReplyDelete

- You are free to speak
- Comments will be returned
- Respect my opinions, too
- I love you ❤